Random Notes 4

Posted by : foongpc | Friday, November 27, 2009 | Published in

ADVERTISEMENT


1. I am supposed to blog about my China trip but unfortunately, and I don't understand why, I could not upload my photos onto both Slide and Photobucket! Wonder what's wrong! Well, I guess I would have to do random notes today.

2. Christmas is coming soon! Yay! I love the Christmas season with the Christmas trees and decorations and Christmas music in the air!


That reminds me - I read through my letter to dear Santa last year and I just realised Santa did not grant me any of my wishes. None at all! He should have at least granted me wish No. 9! That's all I need!

And I put in so much effort to play him White Christmas on my piano!! Bah! No more letter to Santa this year! : (

By the way, did you know that if you rearrange the letters in Santa, he becomes Satan? (trembles...)


Image courtesy of Hellbiscuit

3. Oh! What a coincidence! I just overheard Christina Aguilera sings Genie In A Bottle on the radio! Hmm, maybe I should ask the Genie to grant me my wishes instead!

Let me ask you a question. If you stumble onto Aladdin's lamp, and you rub it and out comes a Genie but this Genie is not so generous as he offers to grant you only 1 wish, what is that ONE thing that you will ask for?


Image courtesy of Zazzle

Please think carefully before you answer! Haha.

4. Now if you will excuse me, I'm off to my weekend holiday at Tasik Kenyir! Woohoo! Some of you have asked who is that blogger friend I am going with. Well, I am afraid I can't tell because he requested that I keep his identity a secret! And I thought I can take photos of him! What a shame!

But suffice to say, he's a blogger most of you should know or at least heard of. Will I be able to keep it a secret? Oh, I don't know - it's hard, it's hard.

Well, sorry I won't be able to drop by your blogs these few days, but I will do my best to catch up with you all when I return. If possible, I will try to tweet a little so come follow me on Twitter!

Have a great weekend, everyone! : )

(77) Comments

  1. keeyit said...

    So fast xmas liao meh?

    November 27, 2009 at 10:04 AM
  2. jam said...

    Enjoy your trip and bring back lots of good photos! And be careful when getting up and down the boat, Foong.

    November 27, 2009 at 10:43 AM
  3. MeiChun Jones (Jeannie) said...

    I'll have to think about that only wish...lol

    Stopping by to let you know I try to translate my new post in the way you wish. I hope that helps.

    November 27, 2009 at 11:10 AM
  4. GAGAY said...

    HOLA FOONGPC!havent been FC here! oweis late!urgh!

    so early christmas huh!?!?merry christmassssssss!!

    by the way, we haven't exchanged links yet..mind to add my blogs? so i could add u then!

    thankie! have a happy day ahead!


    walkingnewspaper
    pinoymedicaldoctor
    The Latest Buzzzz

    November 27, 2009 at 12:08 PM
  5. CH Voon said...

    hehehe i like Christmas season especially Christmas present :P

    I know why Santa cannot grant any things for you... cause after i check up with the letter... i see all are in funny coding... i dont know what u wrote.

    if i will genie give me won another RM20 million again,

    http://chvoon.blogspot.com/2009/02/i-won-rm20-million-lottery.html

    Enjoy ur holiday!

    November 27, 2009 at 12:54 PM
  6. manglish said...

    hmmmmmmmmmmmm.............wat shud i wish for? u see this is wat happens to greedy ppl too many wishes til they dont know which one to wish for kakakakakak

    November 27, 2009 at 1:17 PM
  7. Mei Teng said...

    Who's that secret companion you're travelling with? Why so secretive eh? :)

    Enjoy your trip.

    November 27, 2009 at 1:18 PM
  8. annant said...

    i tend to receive many xmas-ish pressie cos my bday's in december *hints hints* :P

    November 27, 2009 at 3:06 PM
  9. Neo said...

    Wah, holiday again ah... I wish I could go for a looooooooonnnnnng holiday toooo!

    Opp... hope the Genie didn't hear that. But for my 1 wish that I would ask for, is please grant me magical power so that I can grant my own unlimited wishes... wahahhahahah smart not?

    November 27, 2009 at 5:15 PM
  10. iamthewitch said...

    I think I would be quite scared if I rub on a lamp and something huge pops out! Hahaha... Anyway it's the LONG weekend, yippee! Have a wonderful trip in Tasik Kenyir! Looking forward to more pictures from you :)

    November 27, 2009 at 5:50 PM
  11. CheaHS@n said...

    Your letter to Santa is distorted full or blocks (not sure why) and oh oops..Satan? Hope you have a good time in Kenyir Lake sounds like in Africa haha. Nice place been there quite some years back. So another mysterious partner requested for secret identity, sort of very trendy nowadays lol.

    November 27, 2009 at 8:09 PM
  12. ladyviral said...

    Have a good trip in Kenyir :P.

    Don't forgot pictures and of course... us hahaha! :P

    November 27, 2009 at 8:30 PM
  13. kenwooi said...

    i'd wish for more money! haha..
    anyway, enjoy your trip! =D

    kenwooi.com

    November 27, 2009 at 9:09 PM
  14. Mandy

    Have a great trip to Kenyir....

    I love X'mas....this year I will celebrate it in KL and after that in Penang...and am looking forward to decorate my 1st ever Xmas tree in my house....

    I wish i can have unlimited wishes from ginny...

    November 28, 2009 at 12:22 AM
  15. chrisau said...

    have a good weekend too, foongpc

    November 28, 2009 at 1:21 AM
  16. Mariuca said...

    Wahhhhh u going to Tasik Kenyir...have fun!!

    November 28, 2009 at 2:34 AM
  17. lina said...

    Have fun in Kenyir Foong!

    November 28, 2009 at 8:02 AM
  18. lina said...

    Foong,
    You must be on Santa's naughty list. LOL

    November 28, 2009 at 8:04 AM
  19. Twilight Zone said...

    Blog about China trip again???????????? No wonder your blog cried foul and refused to upload your photos! Haha ha ha ha!






    Just kidding!

    November 28, 2009 at 10:19 AM
  20. Kelvin said...

    Santa never grant me any wishes for the past 22 years haha:)

    November 28, 2009 at 11:27 AM
  21. Ayie said...

    No christmas pressie from santa? hehe foong next time write it so bold and big so santa can see!

    one wish? I am thinking of my family, I wil wish to keep us all in good health , together, safe and happy.

    Enjoy and have a safe trip!

    November 28, 2009 at 1:22 PM
  22. donna said...

    lolol~
    i am addicted to random notes already, coz easier to blog.. HAHA

    wah.. happy holiday..

    November 28, 2009 at 2:58 PM
  23. Merryn said...

    as i'm writing u this comment.. i know u've had ur first massage.. n will get another.. hahahah.. twitter the spoiler! :P

    November 28, 2009 at 10:20 PM
  24. Che-Cheh said...

    Read that you got yourself a nice massage at Kenyir. Enjoy the rest of your holiday. :)

    November 28, 2009 at 11:02 PM
  25. Unseen Rajasthan said...

    Happy X-Mas in Advance and have a safe and wonderful trip !!Unseen Rajasthan

    November 29, 2009 at 3:09 AM
  26. jam said...

    So there is this someone who is even more secretive than me, haha!

    November 29, 2009 at 10:13 AM
  27. Nick Phillips said...

    Aiyaa Foong, if you start telling people Satan can also be spelled with the words Santa, you think he's going to give you any gifts ah? LOL!

    Have fun on your getaway :D

    November 29, 2009 at 10:20 AM
  28. HappySurfer said...

    Tasik Kenyir? Hope you have good weather, monsoon season and all, Foong.

    November 29, 2009 at 12:16 PM
  29. HappySurfer said...

    Oh, Santa Claus? I'd feel more positive about me being my own Santa. At least I know I'll get my wish coming true. Oh well.. Merry Christmas!!

    November 29, 2009 at 12:18 PM
  30. Ai Shiang said...

    Note #2 - Oooh! I love controversy/twist. Santa becomes Satan! I never thought of that before.

    I don't particularly fond of Christmas, not because of the festive celebration atmosphere. It's the same old things that will take place again and again. I dislike repetition. Christmas is a time when everything boring takes place. It's probably just my feeling.

    November 29, 2009 at 12:24 PM
  31. GAGAY said...

    just recently read your post on My Letter to Santa! your #2 wish is what i am wishing oso! and got no comment on #9..

    Here on your #3, i wanna ask still a DSLR Camera.

    November 29, 2009 at 12:34 PM
  32. Lawstude said...

    advance happy holidays and i will await your china adventure.

    November 29, 2009 at 3:54 PM
  33. vialentino said...

    maybe photobucket limit the storage or the bandwidth...

    happy holidays to u...

    November 30, 2009 at 12:59 AM
  34. kyh said...

    I'm going on a trip too... And I've nvr been to Tasik Kenyir. Heard it's great.

    November 30, 2009 at 4:51 AM
  35. Monica said...

    Hey Foong! oh u're going to Tasik Kenyir! Have fun! ;)

    November 30, 2009 at 6:23 AM
  36. khengsiong said...

    You upload photos to Photobucket, then post to Blogger?

    The last time I tried, Blogger could not display Photobucket's pictures properly. (Right part was cut off.) So I uploaded photos directly to Blogger.

    November 30, 2009 at 8:44 AM
  37. eiling lim said...

    why are you always on holiday one? I'm so jealous la...

    November 30, 2009 at 10:07 AM
  38. Beng Gee said...

    How was your weekend adventure in Kenyir? I'm sure you had fun! Will come back soon to see your Kenyir photos. See yah!

    December 1, 2009 at 8:36 AM
  39. Faisal Admar said...

    oh man. that's brilliant. i never think of santa and satan before! coincident? :)

    December 2, 2009 at 10:02 AM
  40. foongpc said...

    keeyit, haha! Better prepare early! Get to enjoy more : )

    December 11, 2009 at 11:01 PM
  41. foongpc said...

    jam,thanks! I will be very careful! LOL!

    December 11, 2009 at 11:02 PM
  42. foongpc said...

    jeannie, thanks for your hard work! Really appreciate it : )

    December 11, 2009 at 11:03 PM
  43. foongpc said...

    gagay, oh sure! Will add you now : )

    December 11, 2009 at 11:04 PM
  44. foongpc said...

    CH Voon, actually I don't know why many people complaining seeing codes on my Dear Santa post! It's really strange cos I see words and not codes! But actually you can read it if you copy it onto Word and then choose a different font.

    Will read your post about winning the lottery : )

    December 11, 2009 at 11:10 PM
  45. foongpc said...

    manglish, haha, so you admit you are greedy! : )

    December 11, 2009 at 11:11 PM
  46. foongpc said...

    mei teng, yeah, he's even more secretive than me! But I have to respect his privacy so I simply cannot reveal : )

    December 11, 2009 at 11:12 PM
  47. foongpc said...

    annant, my birthday's in Dec too! : )

    December 11, 2009 at 11:13 PM
  48. foongpc said...

    neo, haha that's pretty smart! : )

    December 11, 2009 at 11:13 PM
  49. foongpc said...

    iamthewitch, thanks! : )

    December 11, 2009 at 11:14 PM
  50. foongpc said...

    cheahs@n, I also don't understand - maybe you try copying it to Word then change the fonts?

    Very trendy to request for secret identity? Where got?

    December 11, 2009 at 11:16 PM
  51. foongpc said...

    ladyviral, thanks! No did not forget you all! : )

    December 11, 2009 at 11:16 PM
  52. foongpc said...

    kenwooi, that's a good wish but isn't it better to be like neo and wish for the power to grant yourself unlimited wishes? : )

    December 11, 2009 at 11:17 PM
  53. foongpc said...

    mandy, thanks! 1st Xmas tree? That'll be cool! I also want unlimited wishes from genie, haha!

    December 11, 2009 at 11:19 PM
  54. foongpc said...

    chrisau, thanks! : )

    December 11, 2009 at 11:20 PM
  55. foongpc said...

    mariuca, thanks! : )

    December 11, 2009 at 11:20 PM
  56. foongpc said...

    lina, thanks! Santa's naughty list? Haha! Maybe..

    December 11, 2009 at 11:21 PM
  57. foongpc said...

    twilight zone, haha!

    December 11, 2009 at 11:21 PM
  58. foongpc said...

    kelvin, I guess Santa does not really grant wishes - it's Genie who does! LOL!

    December 11, 2009 at 11:22 PM
  59. foongpc said...

    ayie, you mean Santa is shortsighted? haha!

    December 11, 2009 at 11:23 PM
  60. foongpc said...

    donna, yeah random notes are catching on - is it going to be a trend? : )

    December 11, 2009 at 11:24 PM
  61. foongpc said...

    merryn, haha me and my tweets! Just too addicted to it!

    December 11, 2009 at 11:25 PM
  62. foongpc said...

    che-cheh, yes I did! thanks! : )

    December 11, 2009 at 11:25 PM
  63. foongpc said...

    unseen rajasthan, thanks! Happy Christmas to you too! : )

    December 11, 2009 at 11:26 PM
  64. foongpc said...

    jam, indeed there is! LOL!

    December 11, 2009 at 11:26 PM
  65. foongpc said...

    nick phillips, well since he's not giving me any gifts anyway, why not? Haha!

    December 11, 2009 at 11:27 PM
  66. foongpc said...

    happysurfer, thanks! : )

    December 11, 2009 at 11:27 PM
  67. foongpc said...

    ai shiang, haha never thought that Santa = Satan?

    Oh, you dislike Christmas? That's bad! How come it's boring during your Christmas?

    December 11, 2009 at 11:28 PM
  68. foongpc said...

    gagay, really? Haha!

    December 11, 2009 at 11:29 PM
  69. foongpc said...

    lawstude, thanks! : )

    December 11, 2009 at 11:29 PM
  70. foongpc said...

    vialentino, yes photobucket does limit bandwidth unless you pay : )

    But that's not my problem. Anyway, thanks and happy holidays to you too! : )

    December 11, 2009 at 11:31 PM
  71. foongpc said...

    kyh, Kenyir is a great place for holidays! Try it! : )

    December 11, 2009 at 11:31 PM
  72. foongpc said...

    monica, thanks! : )

    December 11, 2009 at 11:32 PM
  73. foongpc said...

    khengsiong, I don't know why that would happen!

    December 11, 2009 at 11:32 PM
  74. foongpc said...

    eiling, where got? I think you go on holidays more often than me lah! : )

    December 11, 2009 at 11:33 PM
  75. foongpc said...

    beng gee, thanks! Do come back for the photos! : )

    December 11, 2009 at 11:33 PM
  76. foongpc said...

    faisal, haha now you know : )

    December 11, 2009 at 11:33 PM
  77. Caroline Ng May Ling said...

    haha no wonder u're so secretive la.. xD ur fren oso so secretive de. but somehow its nice in that way. :)

    March 28, 2010 at 3:53 PM